דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תוכן שיווקי מכירתי - איך להניע למכירה בגוף המאמרים? 

מאת    [ 30/01/2009 ]

מילים במאמר: 544   [ נצפה 6998 פעמים ]

אתרי חברה מחפשים דרכים יצירתיות להנעה לפעולה, החל מקופונים וירטואליים, דרך הטבות שניתן לממש רק באמצעות שימוש באתר, חשיפת מוצרים במחירים אטרקטיביים במיוחד וכולי.
אחת הדרכים למינוף אתרי חברה והעשרת האתר הוא שימוש בתוכן שיווקי. אם בעבר, אתרי החברה השתמשו בעיקר בשפה ויזואלית או שיווקית, הרי שכיום ישנה נטייה להפוך לאתר קונספטואלי שמציע עולם תוכן עשיר, שדרכו נחשפים הגולשים גם למסרים שיווקיים אפקטיביים, שכן החשיבה היא כזאת שאנשים מחפשים חוויות תוכן ומתחברים למותג ממקום רגשי, דרך עולם של תוכן ש"מדבר" אליהם.
כמו כן, מדובר באמצעי יעיל להעלאת האתר במנוע החיפוש של גוגל – ככל שהאתר דינאמי ועדכני יותר ושופע תכנים איכותיים, כך הוא גם יעלה במילות חיפוש שונות בגוגל, כך גולשים יגיעו אליו גם בלי שחיפשו באופן פעיל ומודע לרכוש את אותו המוצר או לדעת עוד על אותה החברה.
אולם, איך משתמשים בתוכן המקצועי והאיכותי שנוצר באתר למטרות מכירתיות מעבר לנגיעה בפן הרגשי? הנה מספר דרכים לשימוש מכירתי בתוכן האיכותי שבאתר החברה:

תוכן שיווקי מוכר

בחירת התוכן הנכון:
נסו לשלב באתרי החברה תוכן שמחובר למותג, מעצים וסובב סביבו. אתרים מכירתיים רבים הופכים לאתרים קונספטואליים, מתחזקים מגזין, מציעים ניוזלטר שכולל תוכן איכותי ומעניין המחובר למוצר מזוויות שונות. הלבשת ספורט? האתר שופע תכנים שעוסקים בכושר, בריאות ואיכות חיים. אתר צעצועים? מגזין אינטרנטי הפונה להורים וכולל מאמרים מאת מומחים שעוסקים בהתפתחות הילד.

מיקום נכון של התוכן השיווקי: חשוב שהתוכן יבלוט לגולש כבר מכניסתו הראשונה לאתר. נצא מנקודת הנחה שהגולש הגיע לאתר דרך מאמר – הרי שחשוב שהמאמר יהיה מקושר לקטגוריות מכירתיות יותר באתר כמו קטלוג וירטואלי, כדי שהגולש יבין מי המותג שעומד מאחורי התוכן ומה עוד יש לאתר להציע עבורו. הגולש נכנס לדף הבית? חשוב שהוא יראה שם תוכן, כדי שזמן השהייה שלו בעת הגלישה באתר יהיה ממושך ומהנה ככל האפשר.

תוכן שיווקי לצד תוכן מגזיני: אל תשכחו את מטרת האתר – למכור, לחשוף את המותג ולכן, הקצו קטגוריות באתר שעוסקות במוצרי החברה, בפרופיל החברה, עדכון על מבצעים שונים, בלוג שמספר על פעילות החברה. תוכלו לשזור את שם המותג או להשתמש במוצרי החברה כדוגמאות במאמרים השונים. למשל, במאמר שסוקר טרנדים באביזרי אופנה, שלבו ויזואלים של הסיכום והחגורות והתכשיטים של החברה תוך ציון דגמים, מחירים או הפנייה לקטלוג הוירטואלי באתר.

תוכן שיווקי ומסרים שיווקיים: חשבו על ערכי המותג בעת כתיבת התכנים לאתר. מה המותג מייצג וכיצד התוכן משקף את ערכי המותג? נועז, דינאמי, לאנשי עסקים? דברו בשפה מתאימה ושדרו באמצעות התוכן מה שהמותג משדר. השתמשו בשפה המתאימה – המותג מיועד לצעירים שלפי קבוצות מיקוד אוהבים פעילויות אקסטרים ומדברים בסלנג? הרי לכם שלל רעיונות לתוכן מתובל במושגים עדכניים מעולם התוכן ושפת הצעירים. המותג פונה לנשים שאוהבות את החיים הטובים? אל תשכחו ליצור פנייה אישית במאמר ולכתוב מראש כשהקוראת האידיאלית שלכם זו אותה אישה, כפי שאופיינה בקבוצות המיקוד.

תוכן שיווקי והנעה לפעולה בסיום המאמר: סיום המאמר הוא הזדמנות מצויינת לשמור על קשר עם הלקוח – שלבו שם הנעה לפעולה. למשל, אם המאמר עוסק בצעצועי התפתחות זה בדיוק המקום לקרוא לגולש – צעצועי התפתחות תורמים להתפתחות הילד, בקר כעת בחנות ותהנה מקולקצית צעצועי ההתפתחות החדשים. המאמר עצמו לא ציין צעצועי התפתחות ספציפית וההקשר נעשה רק בתחתית המאמר. ניתן לעצב באנר שמוביל כלינק להרשמה לדיוור ייעודי של החברה או לקטלוג הוירטואלי של החברה – לינקים שהם אלה שיוצרים את החיבור העקיף והופכים אותו למודע וישיר ומקשרים בין תוכן המאמר למסר השיווקי והמכירתי שלו.

קורן דור korendor@013.net
קורן דור - מנהלת תוכן פרילאנס לחברות מסחריות שרוצות לשדרג תוכן שיווקי ותוכן לאינטרנט לקידום בגוגל, מתחזקת ומשדרגת (כמיקור חוץ) אתרי חברה ממותגים ומסחריים, עורכת כיום מספר אתרי חברה בעיקר תחומי הלייף סטייל - צרכנות, מזון, אופנה, עיצוב ועוד
korendor@013.net



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב